חווית קניות האונליין שלי מאתר האופנה "SHEIN"

אופס עשיתי זאת שוב. אמרתי לעצמי ש"די ולא צריך". אבל לא הקשבתי.

מה כבר קרה? עשיתי עוד הזמנה מאתר השופינג החביב עלי בימים אלה, "SHEIN".

אתם יודעים איך זה, תמיד יש את הפריט האחד הזה שתופס את תשומת הלב, שמתחשק למדוד אותו… שאת כבר יודעת איך הוא ישתלב עם הג'ינס ההוא שלך. הפעם היה זה ג'קט צבעוני מקורדרוי שלכד את מבטי וחולצה אחת חמודה מפוספסת בשחור וחום. אז כבר הוספתי לעגלה חולצה שחורה בסיסית שאני מחפשת ולא מוצאת כבר הרבה זמן, וגם זוג עגילים שעשו לי שמח, ועוד חולצה וחגורה ו… כך בפעם הרביעית העונה עשיתי קניות אונליין.

תמיד יש את הפריט האחד הזה שתופס את תשומת הלב,
שמתחשק למדוד אותו… שאת כבר יודעת איך הוא ישתלב עם הג'ינס ההוא שלך. הפעם היה זה ג'קט צבעוני מקורדרוי שלכד את מבטי

האתר הנבחר, ובפעם השלישית העונה, הוא "SHEIN". נו, אמרתי שהוא כרגע חביב עלי. למה? בגלל המבחר המטורף, הטרנדים האופנתיים, האיכות הטובה, העובדה שיש הרבה תגובות מצולמות וכך ניתן לראות את הפריט כפי שהוא ב"מציאות" על נשים רגילות ולא רק דוגמניות דקיקות, וכמובן, המחירים השווים.

עכשיו, זה לא שרגלי לא נכנסו בתקופה האחרונה לזארה, H&M ומנגו. וזה לא שלא גיהצתי שם אשראי… אני לא יודעת מה קרה לי החורף הזה, אבל אחרי כמה שנים שגרסתי שחורף זו עונה קצרה עם בגדים מכוערים, שמיד תחלוף, השנה – החורף הגיע במלוא עוצמתו, וכמו הכריז 'אני כאן כדי להישאר' ואני יצאתי לקניות ומילאתי את הארון בסריגים רכים, ג'קטים וחצאיות (לא הכי חורפי – אבל זה מה שקרה, ואני בפוסט כנה כאן…)

אני מודה, זה קצת ממכר. האפליקציה בפלאפון מציגה לי הנחות גדולות על פריטים חדשים ויפים שכל הזמן מתחלפים ומציגים אופנה כייפית. ואז אחרי הפריט האחד הזה שאת פשוט חייבת, את ממלאה סביבו עגלה שלמה, כי מה? כבר לא נקנה בעוד 30 שקלים ונקבל משלוח חינם?! כן, כן, איך נפלו גיבורות. אני יודעת, אני יודעת, שאני פועלת לפי כל הקלישאות.

יומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה קיבלתי לטלפון הודעה ראשונה, שהנה החבילה שלי כבר נארזה ונשלחה, ונו,  מה אומר לכן, אודה ולא אבוש (טוב אולי רק מעט) זה משמח אותי, וזה נחמד!

פחות משבועיים לאחר הרכישה שמתי פעמיי לדואר ואספתי חבילה קטנה. עשרה פריטים שעלו לי 200 שקלים (!). אני חושבת שזו היתה ההזמנה הכי טובה שלי, מבין אלו שעשיתי באתר הזה. לא התבלבלתי במידות (קראתי באופן מעמיק תגובות והקשבתי להמלצות הלקוחות, וכמו כן נעזרתי בטבלת המידות), הצלחתי לנבא מהתמונות שראיתי באתר איך יראו הבגדים באופן מדויק, כך שהייתי מאוד מרוצה.

בפעמים הקודמות אהבתי 50% מהרכישות שלי. המכנסיים היו גדולים, וההדפס של החולצה מבריק מדי, הצבע של הג'קט נראה שונה… ועם זאת היו כמה דברים שקניתי וממש אהבתי, מיוחדים כאלה, שלא מצאתי באף חנות מקומית, אז עדיין הייתי כנראה מרוצה מספיק בשביל לעשות עוד הזמנה.

בכל אופן, בקניה האחרונה רכשתי ג'קט יפה, כמה חולצות בסיסיות שאני מרוצה מהן, ואקססוריז: חגורה, עגילים, וגרביים. ככה לסיום הוספתי גם סוודר עם פנינים ועוד עליונית ורדרדה. הצבע שהכי משך לי את העין העונה.

הגרביים המושלמות לעונת האביב, זמן פריחתם של החרציות והסניקרס עם החצאיות.

טיפ לסיום: האתר "SHEIN" מציג מודעה גדולה שאומרת שהקניה הראשונה מזכה אתכן בהנחה של 15%. העניין הוא שאם קצת חיפוש (של חצי דקה או פחות) תוכלו להגיע לשלל קופונים שיציעו לכם הנחה זהה. חפשו באינטרנט >>shein coupon, ותוכלו למצוא קודים שיוזילו עוד יותר את סל הקניות הזול ממילא שמציע האתר הזה.

ולסיום… הצעת הגשה.
אחת מהחולצות השחורות שניקנו הפעם. אהבתי את הפריט הזה (הבד נעים, המידה נכונה, הצבע אטום, והמחיר מצחיק) אז שמתי לכן קישור אם מתחשק לכן גם… את פוזת הסופרמן המביכה אי אפשר לרכוש, ותצטרכו להתאמן לבד עד שתגיעו ליישום גרוע כמו שלי. בהצלחה.

 כמה קישורים של הדברים שאני הכי אהבתי :

חולצה שחורה

ג'קט גרפי צבעוני (זה שהתחיל שהתחיל פה את כל הבלאגן)

חולצת פסים שחור- חום

גרביים חמודות עם פירות, הפתעה כייפית לקראת הקיץ הקרב

האם גם אתן מכורות שופינג באינטרנט? מהו האתר האהוב עליכן? הפריט הכי מוצלח שרכשתן?
שתפו אותי, אל תתקמצנו על טיפ טוב 🙂


נעים להכיר!
עדי ארצי שלו, עיתונאית, בלוגרית וסופרת.
אוהבת לצאת להרפתקאות, נהנת לכתוב, וממש כאן משלבת בין השניים. נראה לי שסך הכל החיים יפים אם יש זמן להבחין בזה. פה אנסה בכל יום מחדש. נשואה לתום המקסים ואמא לאילה הנפלאה.

Chick List למייל שלך!
אדם הלך לאיבוד ועדי ארצי שלו
רוצים לקרוא את "אדם הלך לאיבוד"?
מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים שיעניינו אותך...

Scroll to Top

 

רוצה עוד?

טיולים שווים בנתניה והסביבה, ימי כיף, סדנאות יצירה וכתיבה ועוד הפתעות.